Гарантія

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому сервісному відділі за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 7 (оф.281/1), з понеділка по п’ятницю з 9-00 до 18-00, Телефон: +38 (044) 223 67 73 | +38 (067) 595 90 11 | +38 (095) 025 26 59

1.При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 10 днів.

2. Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

3. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

4. Обмін та повернення товарів, придбаних у нашому інтернет-магазині, здійснюється відповідно до закону «Про захист прав споживачів».

5. Обмін та повернення товару, придбаного через інтернет: Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Споживач має право відмовитись від товару у будь-який час до його передачі, а після передачі товару – протягом 14 днів. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару.

Повернення коштів провадиться протягом 10 днів з дня повернення товару. Повернення та обмін товару проводиться у магазині, де було придбано товар за графіком роботи магазину. Заяви на повернення коштів оформляється за наявності паспорта та касового чи товарного чека! Повернення готівки здійснюється у магазині, де було придбано товар за графіком роботи магазину.

Особливості доставки та обміну взуття

Відповідно до правил продажу нашої компанії, ми не надаємо послугу примірки при доставці або видачі взуття у пунктах видачі. Ви можете оглянути отриманий товар на предмет відповідності з описом та відсутності зовнішніх пошкоджень, однак робити примірку можна лише після оплати товару. У разі невідповідності розміру ви можете зробити повернення товару у 14-денний термін відповідно до правил повернення товарів, придбаних у нашій компанії. Зверніть увагу, що до повернення не приймаються товари, що втратили товарний вигляд або цілісність упаковки, а також будь-яких слідів використання та експлуатації! При поверненні товару вартість доставки не відшкодовується.

Чи можу я приміряти одяг та взуття до оплати замовлення?

Так, якщо ви вибрали самовивіз із наших магазинів. У цьому випадку ви можете приміряти одяг та взуття до оплати замовлення. Ви можете приміряти покупки будинку та, якщо вам не підійде розмір, оформити повернення в нашому магазині.

Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов на пошті?

Якщо ви обрали спосіб оплати карткою або післяплату, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення не можливе. Якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно сплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс.

Чи можлива примірка при доставці кур’єром?

Доставка замовлень кур’єром здійснюється до під’їзду, але ви можете приміряти взуття та верхній одяг, якщо забажаєте. У разі оплати готівкою ви можете відмовитись від позицій, які вам не підійшли. У разі оплати карткою часткове повернення замовлення з кур’єром неможливе, але ви можете повернути товар, звернувшись до сервісу.